Ce masina sa cumpar de 7000 de euro? Opel Astra DTI

Posted by andrei On June - 5 - 2008

opel astra dti Ce masina sa cumpar de 7000 de euro? Opel Astra DTI

Ce masina sa cumpar de 7000 de euro? Eu zic sa luam in considerare si Opel Astra DTI. De 7000 de euro poti cumpara un diesel din 2003-2004.

Din pacate masina este euro 3, motorul de 1.7 DTI produce 75 cp. Pana in 7000 se pot gasi atat variantele hatchback cat si combi sau chiar coupe. De obicei masinile din generatiile mai vechi sunt date uitarii, dar se gasesc la preturi k si dotari multe si bune.

Pentru 7000 de euro primesti un Opel Astra diesel de 75 cp care este euro 3 sau daca ai noroc unul de 80 cp CDTI euro 4. De obicei se gasesc masini cu 90.000 de km, dar fiind diesel nu se simte, dar trebuie tinut cont ca la pret se mai adauga si revizia de 90.000 de km care trebuie facuta. Printre dotari se pot enumera ABS, airbag-uri, clima, geamuri electrice, jante aluminiu, radio/CD, inchidere cebtralizata cu alarma si posibil si proiectoare de ceata. Nu este sugerata achizitionarea unei astfel de masini inca pana cand nu se clarifica treaba cu taxa de inmatriculare.

Pentru acesti bani primesti o masina second hand buna, dar care s-ar putea sa fie problematica la revanzare deoarece este o generatie mai veche, dar tinand cont ca Opel Astra Clasic mai este comercializata inseamna ca vor mai fi piese multi ani + is sanse sa iei totusi bani pe ea la revanzare.

Popularity: 5% [?]

Related posts:

  1. Ce maşină pot cumpăra cu 7000 de euro În ziua de azi e destul de greu să cumperi...
  2. Opel Astra Vs Opel Astra De obicei îmi place să compar maşini diferite, dar acuma...
  3. Opel Astra diesel Ieri am discutat despre Opel Astra modelul nou, dar am...
  4. Opel Astra modelul 2010 Opel Astra va fi lansat la sfârşitul anului 2010- începutul...
  5. Opel Astra Maşina zilei de azi este Opel Astra modelul nou (după...

6 Responses to “Ce masina sa cumpar de 7000 de euro? Opel Astra DTI”

  1. Ionut says:

    Am sa incerc sa iti dau un sfat. In primul rand nu stiu unde vei putea gasi o masina cu kilometrajul sub 100000. Ma refer la masinile din Ro, si desigur, la km reali. Pentru asta iti trebuie ceva programe de diagnoza, cum este cel de la VW – VAGCOM. Si nici macar acel program nu va garanta ca acei km sunt reali – atat de departe s-a ajuns in Ro cu escrocheria.

    Eu eram un mare fan al masinilor nemtesti. Recunosc… Am avut prima masina straina un Opel Kadett Caravan din ’86 cu… cine mai stie cati km reali. Cert e ca masina era teribil de isteatza in ceea ce priveste partea de mecanica, din pacate acel motor Diesel de 1.6 si 50 cp era dus de mult. Dar la vremea aia (’99) nu aveam bani, am dat pe ea 2600 Dolari, din Vitan. In 3 ani de zile am dat-o si am luat un Golf 3 Variant din ’96, tot motorina, Turbo de aceasta data si 75 cp. Inutila comparatia. Ce-am simtit cand am trecut de la batrana noastra Dacie la Opel a fost infim pe langa saltul facut la acel Golf 3. Si acum are aproape 200000km si merge impecabil. Motorul este in parametri, niciun gram de ulei nu mananca. Dar am mai luat un Golf, urmatoarea generatie, MK4 1.9 TDI de 101 cp (motor AXR). Din pacate VW a scazut in ochii mei considerabil. Daca intri pe vwforum.ro te speri de ce gasesti. Probleme peste probleme!!! Este inimaginiabil asa ceva pentru un constructor ca VW, pentru fiabilitatea de care au dat dovada modelele mai vechi.

    Sunt probleme cu turbinele – asta e ce-a mai serioasa treaba. Si nu cred ca vrei sa dai 1000-2000 Euro (depinde de model) pentru o turbina. Apoi urmeaza partea de control: majoritatea tradusctoarelor pica (senzori pe romaneste): debitmetrul, cel de turatie de pe volant, etc. Si problemele continua si la Golf 5, mai noi am inteles ca cele de 2.0 si 140 cp sparg chiulasele. LOL

    De Opel nu stiu ce sa spun pentru ca nu am mai avut. Cert este ca mai am prieteni care si-au mai luat Opel Astra Clasic si sunt multumiti. Sigur, si masina e noua si nu stiu ce ar putea sa pice asa repede – ar fi culmea!

    Dar, ca sa o scurtez, nu ti-as recomanda masini Germane. Sau cel putin nu cele ieftine. Nici macar Audi. Audi este cea mai mare teapta posibila. Iti pica EXACT aceleasi lucruri la ea, doar ca vei plati de 2 ori mai mult, ca deh, e Audi! Daca ai gasi un BMW, desi la 7000, putin probabil (in stare buna) ar fi o chestie.

    Sfatul meu este sa te indrepti spre japoneze. Stiu, sunt putin aiurea la design, dar crede-ma, cum spunea cineva pe forum la Honda, “masinile japoneze nu mint, nu insala”. Daca vrei ceva usor spre Sport, Honda va fi alegerea. Daca vrei ceva mai ‘batraneste’, incearca Toyota. Si nu stiu daca ai vazut cum arata o Mazda in interior, este demential cat respect are japonezul fata de clientul sau. La VW si la Opel inca sunt plastice de proasta calitate. De dotari, nu pot sa mai spun nimic, intra pe site-uri si compara, vei ramane surprins.

    Partea cea mai nasoala e ca, intr-adeva nu stiu ce mai gasesti cu 7000 de Euro, masinile japoneze sunt mai scumpe, dar crede-ma, daca o iei, nu vei avea probleme MAJORE. Sper ca am fost de ajutor.

  2. andrei says:

    @Ionut, rubrica asta nu este neaparat pt mine, eu pur si simplu expun optiuni pt oameni care ar fi interesati si ei la randul lor sa achizitioneze o masina. SIncer si eu ma gandesc sa-mi iau masina poate chiar anul acesta.

    Ai spus bine ce ai spus despre Vw, nu mai se fac cum se faceau pe vremuri, dar tot sunt peste multe masini. Sunt curios sa vad ce parere ai despre Ford Focus modelele dupa 2005.

    Cat despre japoneze sincer as vrea una, dar sunt ft scumpe si second si nu vreau masina mai veche de 2003-2004. La japoneze in schimb costa si service-ul destul de mult.

  3. Ionut says:

    Da da, sorry, abia acum am vazut mai jos ca mai sunt articole, am inteles acum, oricum, mi-am spus si eu parerea :)

  4. andrei says:

    pe asta ma axe sincer, pe pareri si impresii si tot ce a mai aflat omul pe parcurs pentru a putea impartasi si celorlalti

  5. Ionut says:

    Nu mi se pare ca reviziile sunt scumpe, dar trebuie sa ti cont ca trebuie sa traiasca si ei cumva… adica una e sa nu ai probleme grave dar sa ai un service ceva mai costisitor si alta e sa te omoare cu cand ai probleme cu EGR-ul, cu Turbo sau cu mai stiu eu ce.

    Despre Ford nu stiu prea multe. Am facut practica anul trecut la ROMCAR timp de 10 zile si sincer sa fiu nu am vazut probleme grave, doar 2 motoare desfacute, unul ca era praf (picase turbina, ajunsese paletele prin cilindri) si altul ca ii facea distributia (schimb adica). Dar nu ma incanta deloc… adica nu stiu, nu vad Fordul o masina care te atrage cu ceva. Adica ok, la VW ai TDI-ul, ai TFSI-ul si mai ales ai DSG-ul (cea mai isteata cutie de viteza) si poate si putin design. La BMW din nou e clara treaba, la Alfa Romeo mori langa ea la cum arata, dar motoarele sunt slabute. La Ford nu vad nimic deosebit, nici design nici ceva anume la motoare, ceva cu care sa iasa in fata. Ma bucur totusi ca au fiabilitate cat de cat.

  6. andrei says:

    focusul stiu ca are o stabilitate foarte buna, si suspensie independenta spate si motoarele sunt destul de k. Focusu stiu ca are stabilitate mai buna chiar decat Golf 5

Leave a Reply

Upload Files

You can include images or files in your comment by selecting them below. Once you select a file, it will be uploaded and a link to it added to your comment. You can upload as many images or files as you like and they will all be added to your comment.

Aboneaza-te la comentarii. Te poti abona si fara sa comentezi.