Drive test Hyundai i20

Posted by andrei On September - 1 - 2011

drive test hyundai i20 30 193x133 Drive test Hyundai i20Hyundai i20 este unul dintre modelele care pun umarul la dezvoltarea producatorului corean in Europa. Tot am vazut masinuta prin oras de ceva vreme, si am zis ca ar fi bine sa o testez, nu de alta ,dar multi doresc o masina mica de oras, fie pentru ei, fie pentru sotie/nevasta/fiica etc. Dupa ce Cornel de la Hyundai Carbenta mi-a dat cheile, am luat masina si am dus-o pe drumuri prafuite, am urcat diferite pante, am bagat-o prin oras si m-am jucat cu ea pe serpentine.

Cu toate ca suna ciudat, mai ales ca vine din partea mea, masinile mici au farmecul lor, iar daca sunt si fasnete sunt chiar distractive. Am spus-o si o mai spun inca o data, imi plac masinile asiatice fiindca ofera multe dotari, la preturi relativ scazute, iar modelul Hyundai i20 nu este o exceptie de la aceasta regula.

Pana una alta, hai sa va ofer niste date generale despre masina condusa de mine:

Date generale

Model testat: Hyundai i20, motorizare 1.25 (benzinar) de 78 CP (la 6000 rpm) si 118 Nm (la 4000 rpm), versiunea dotata cu pachetul Comfort

Cutia de viteze:  manuala cu  cinci rapoarte

Viteza maxima: 170 km/h

Acceleratie 0-100 km/h: 12.9 secunde

Consum: urban: 6.5 litri, extraurban 4.3 litri, mixt 5.1 litri

Dotari: ABS, airbag-uri sofer si pasager + airbag-uri laterale si cortina, oglinzi incalzite, aer conditionat manual, computer de bord, geamuri electrice fata, volan cu reglaj pe inaltime, port USB 2.0 si auxiliar, sistem audio CD+MP3 cu patru boxe, comenzi pe volan, reglare scaun sofer pe inaltime, proiectoare de ceata

Sistem de tractiune: tractiune frontala

Pret: modelul testat de mine costa aprox 11.000 euro cu TVA

Ce mi-a placut

-designul interior este tineresc si dinamic, mi-au placut scaunele din fata care te tineau bine si curbe si consola centrala

-motorul este destul de fasnet, face fata bine si prin oras, dar s-ar descurca si la drumuri medii

-sistemul audio este relativ k, iar faptul ca are USB si AUX este un plus

-directia este foarte precisa, la fel si cutia de viteze

-are o garda la sol suficienta zic eu pentru clasa sa

-interiorul spatios

Ce nu mi-a placut

-as fi vrut volanul si schimbatorul de viteze imbracat in piele

-uneori nu pare foarte stabila in curbe

-plasticul din spatele scaunelor soferului si a pasagerului se zgarie relativ usor, inteleg ca are rolul de a proteja si a fi usr de curatat, dar poate mergea un plastic mai moale

Concluzie

Hyundai i20 mi s-a parut per total un model care merita luat in seama atunci cand vrei o masina de oras, dar cu care poti sa faci si mici iesiri de weekend, pe distante medii. Cei 78 CP mi se par suficienti pentru masinuta asta. Are un design interesant, iar interiorul cred ca ar fi pe gustul multora, nu prea are ce sa nu-ti placa, exceptand volanul si schimbatorul de viteze, care ar merita imbracate in piele.

Nu ma intelegeti gresit, nu este cea mai cea masina, ar fi absurd sa spun asta, dar va intreb asa: ce masina noua mai gasesti de banii astia cu aceleasi dotari + 5 ani garantie? Consumul in stilul specific mie, adica de drive test, a fost de 7 litri/100 km, ceea ce este relativ bine zic eu, mai ales daca tin cont pe unde am fost.

Poze realizate de Marius Bulzan

Popularity: 1% [?]

Related posts:

  1. Drive test: Noul Hyundai i30 facelift Weekend-ul trecut l-am trezit pe Marius pe la 9 si...
  2. Crash test Hyundai Genesis Cei de la NHTSA au supus noul Hyunday Genesis unei...
  3. Drive test Hyundai ix35 Hyundai este un brand in continua dezvoltare, iar eu pot...
  4. Poze Hyundai Veloster Acesta este Hyundai Veloster şi este următorul coupe Hyundai care...
  5. Salonul Auto de la Geneva: Hyundai i20 Hyundai va lansa săptămâna viitoare la Salonul Auto de la...

Leave a Reply

Upload Files

You can include images or files in your comment by selecting them below. Once you select a file, it will be uploaded and a link to it added to your comment. You can upload as many images or files as you like and they will all be added to your comment.

Aboneaza-te la comentarii. Te poti abona si fara sa comentezi.