Ce maşină pot cumpăra cu 7000 de euro

Posted by andrei On February - 29 - 2008

car-insurance.jpg

În ziua de azi e destul de greu să cumperi o maşină bună, fiindcă e scumpă, fie că o cumperi din ţară fie că o aduci din Germania. Eu aş vrea să discutăm puţin despre ce maşină am putea cumpără, fie de aici fie de dincolo cu 7000 de euro, fără taxa de înmatriculare.

Ce anume înţelegem noi printr-o maşină bună şi ieftină? Eu văd o maşină de banii ăştia: Un Golf 4, Opel Astra, Ford Focus. Maşina poate fi diesel sau benzinar, indiferent. Tu ce maşină ţi-ai lua dacă ai avea 7000 de euro?

Related posts:

  1. Ce masina sa cumpar de 7000 de euro? Opel Astra DTI Ce masina sa cumpar de 7000 de euro? Eu...
  2. Ce masina pot cumpara de 8500 de euro? Seat Ibiza 1.9 TDI Ce masina poti cumpara de 8500 de euro? Ai...
  3. Opel Astra Vs Opel Astra De obicei îmi place să compar maşini diferite, dar...
  4. Ce masina sa cumpar de 3500 de euro? Ford Probe Ce masina sa cumpar de 4000 de euro? Nu...
  5. Ce masina sa cumpar de 4400 de euro? Golf 4 Da frustrarile mele de a avea o masina mai...

27 Responses to “Ce maşină pot cumpăra cu 7000 de euro”

  1. b says:

    Pejo 307 ..;))

  2. b says:

    pentru lopo..nu iti ajung banii:)):D

  3. G says:

    atunci VW beetle ……daca nu mi-ar mai da banca credit….

  4. andrei says:

    Lupo ajung banii, dar chiar ai baga atatia bani intr-un lupo?
    Nu-i mai bun un Golf 4 sau un Focus?

  5. Melek says:

    Hello! Misto blog :) e prima mea postare aici.
    Sunt categoric pentru GOLF 4 - mai ales ca am si eu una - Golf 4 TDI 1.9. Este o masina extraordinara, are 120.000km reali (primA proprietarA - am subliniat special, bine stiut fiind parerea unora despre femeile la volan si despre cum au ele grija de masini ;) ) si NU am avut absolut nici o problema cu ea - in afara de “consumabile”: filtre, ulei. A, si bateria o data (da` si asta e consumabila, nu?). Mentionez ca recent am achizitionat si un Golf 5, tot la mana 1, dar… eu tot cu Golful meu 4 prefer sa merg (Golfu` 5 il foloseste doar sotul meu in prezent). Desi 5`ul este mai.. luxos la interior, Golf`ul 4 ramane mult mai robust si - parerea mea - se comporta mult mai bine pe drumurile de la noi. Sunt curioasa cum va arata Golf`ul 5 la 100.000 km.
    Am condus odata un Opel Astra Clasic hatchback 1.7 tdi- interesanta masina, dar nu mi s`a parut a fi la fel de “legata” si de stabila ca si Golf`ul 4.
    Sper c`am fost de ajutor (cat de cat). Peace out!

  6. andrei says:

    Ma bucur sa aud si de la o femeie o parere mai hai pe la noi daca-ti place, parerea unei femei este foarte importanta. Si eu spun ca Golful este o masina mai inchegata decat un Opel, chiar este o masina in care sa bagi banii. Alte pareri?

  7. papusharu says:

    Radetzi voi radetzi dar asta nu-i rasu vosstru… e ok golf 4 la banii ashtia, dar cam toata lumea are…
    Dupa cum shti io am un amarat de Focus din 2000 dar merge ok, n-am probleme cu el, si in mod normal trebe sa iti ajunga 7000 de euro daca o aduci de unde trebe.

    A scris cineva de Fiat Stilo, e chiar dragutza masina si merge foarte mishto, insa cam sclabutza la fiabilitate.

    Eu acuma mi-ash lua o mini clubman, sau mini cooper classic s, da mai cochetez cu ideea de audi tt (aici cred ca trec de bugetul tau)

    Dar nah, decat golf, cum are toata lumea… :)
    Un V40 sau S40, un A4 din 2004, putzin lovit, eh, decat nimic, 7000 de euro is bani putzini, nu prea iei mare lucru de ei. Mai pune si tu inca 3000 catre ei, sa fie rotund… :))

  8. andrei says:

    Papusharule ai atins un subiect delicat cu fiabilitatea, ai foarte mare dreptate. Cat despre Ford Focus si mie imi place masina in sine si nu se prea plange lumea de ea.
    Ideea postului era sa vedem ce masina putem lua de 7000 de euro fiindca de 10.000 ii usor sa-ti iei o masina, dar putini au un buget pt o masina de 10.000, dar si de 7000 iei ceva frumos pe benzina.

    De exemplu ce parere aveti despre Skoda Fabia, modelul anterior?

  9. silviu says:

    Fiat polski:))

  10. andrei says:

    Eventual Fiat Polski tuningat :D

  11. ruben says:

    jaguar xk din 96

    numa cu taxa ar fi mai greu

  12. andrei says:

    se incadreaza in 7000? daca da e k…numa un jaguar costa grozav de mult ca sa o intretii

  13. silviu says:

    Scuzele mele daca va ofensez,da` asa vorbiti de niste masini de serie,facute pentru clasa normala,pentru un uz cotidian fara mari satisfactii la talpa dreapta(aviz amatorilor de 1.9 TDI),de parca ar fi visul vostru suprem.
    Una cu golf,alta cu astra…un passat. daca ai fi stiut ca golfu` tau 1.9 tdi,cu un consum de 5,329 l /100 km,o fost folosit de ceva agent comercial la o firma de bomboane nemtesti si ca are peste 1 000 000 km,ce ai zice? ca nu`i posibil..mai mereti fratilor prin serviceuri,sa va cascati niste ochi.
    P.S.-BOALA anti TDI mi-o venit cand am vazut un passat facut din 3 bucati(in restaurare,mai apoi vandut).
    Spor la meditat.

  14. andrei says:

    Foarte bine ai punctat prietene, dar diselurile au o viata mai lunga decat un benzinar. Eu sunt fan benzina sincer, dar consumul la un diesel nu poate fi contestat. Adevarul este ca multe masini sunt supraapreciate doar datorita faptului ca sunt VW, dar lumea nu se prea plange…sau sa nu am eu urechile ciulite sa-i aud?

  15. silviu says:

    Depinde sub ce forma admiti ca dieselurile au viata mai lunga!?
    La un motor mic pe o masina supradimensionata,cu turbo,pe motorina,etc…nu prea as crede.
    In orice caz,pe o masina de clasa medie,cu o motorizare>2 000 cmc,benzina,fie turbo,fie aspirat,as da mai repede banii.
    Motivele sunt suficiente,si ti-as aglomera pagina cu ele,si pentru multi ar fi irelevante:))

  16. andrei says:

    Spune 10 motive si te cred prietene. Acuma serios, spune si chestii tehnice sau ce anume stii fiindca poate fi foarte relevante pentru multi. Eu unul sunt tare curios sa vad de ce spui asta.

  17. silviu says:

    Ti le-as enumera,da fata in fata ma pricep cel mai bine.:)).hai ca incerc.
    Uite niste chestii bine de stiut.
    -Motorina este un rebut al benzinei.
    -turatiile ce se pot obtine dintr-un motor benzinar fara a aparea postaprinderi(aprinderi secundare,nedorite,cunoscute ca rateuri)sunt cu min. 1500-2500rpm>fata de diesel.
    -piese dure,materiale grele la confectionarea motorului diesel,datorita temperaturii si compresiei vizibil mai mari decat intr-un benzinar.(Fapt pus in corelatie cu o turbina cu o geometrie variabila,iti da o falsa impresie de cuplu excelent in turatii joase la motorul diesel)
    -plus ca maj. pieselor masinilor de care vorbiti cad des,iar configuratia motorului spre exemplu nu e deloc compatibila cu romanul.(stiu un tuareg care nu o vazut o pompa de motorina de cand ii in tara,numa butoiul si palnia proprietarului inconstient.)
    Gandeste-te la injectoarele alea controlate electronic si cu N orificii de pulverizare cat au de suferit,si ar mai fi o droaie ,pe langa reviziile necesare,ex. curele,filtre,consumabile extrem de scumpe,si dese)
    Uite un exemplu banal.
    Personal,am distributie pe lantz,si cred ca ii o alegere ideala,deoarece nu necesita o inlocuire decat la 500 000 km minim,fata de 80 000,90 000 la un golf,ori focus,la care cureaua isi cere drepturile.Ar mai fi destule de zis…
    hai ca is obosit si vb. prostii deja:))

  18. andrei says:

    Mah asta cu motorina ca rebut o stii de la mine pe cand vb noi de masini :P. Problema ii ca majoritatea masinilor au pe curea transmisia, Toyota vad ce si-a mai venit in fire si a facut Avensis-ul de exemplu pe lant. Eu sunt fain benzinar, e mai ieftina decat dieselul, e mai sprintena, dar nu are un cuplu constant din cate am vazut decat la cele cu cai multi. Consumul se cam simte cand ii dai pedala. Ce-i drept un diesel care nu are minim 125 de cp e cam puturos, mai ales la pornirile de pe loc…dar stiu ca ele trag bine la drumuri lungi. Faza cu piesele mai scumpe pt diesel esti sigur ca e asa? Ca sunt mai scumpe decat la benzinare si ca merita intretinere mai deasa?

  19. gogu says:

    cred ca un golf 4 pe benezina la 7000 de E ai putea lua si unu destul de bun…de prin 2002-`03 si cu 150 d mii de km maxim ….

  20. 150 de mii de km mi se par cam multi la o masina pe benina, nu ar fi mai k un Opel Astra sau un Ford Focus?

  21. Geo says:

    mashini pe lant gasti destule.. opel, ford , bmw ;)) . eu unu mi-as lua un BMW 318 daca as vrea benzinar si nu as fi f stresat de consumul mashinii… daca as vrea cosnum mic probabil una din astea doua: golf 1.9TDi una din motorizarile de peste 100 de cai sau un focus TDCI modelul pe lant :D

  22. andrei says:

    nu gasesti Golf 4 1.9 TDI in 7000 de euro, cel putin nu unul bun, la banii astia e cam de mers pe benzina, fiindca si taxele conteaza, e bine sa ai masina euro 4

  23. ALEX says:

    Am eu un golf de vanzare 1.9 tdi 91 cai ac abs esp geamuri elctrice oglinzi helomate mai multe 0746844586

  24. andrei says:

    @Alex, sa inteleg ca e golf 4? :)

  25. Ciekawa strona, trafilem tu przypadkowo, ale od dzis bede wpadal czesciej, pozdro

Leave a Reply