Experienţă frate

johnwisdom.jpg

Înţelepciunea domn’le ce ne-am face fără ea? Am găsit ieri un taximetrist înţelept, nu zicea el prea multe, dar ce a zis a zis bine şi interesant.

Am vorbit cu el despre turbo-urile de la dieseluri, ce e bun şi ce nu e bun la ele. Se pare că dacă ai o maşină pe care o foloseşti doar în oraş şi circuli extrem de mult vei avea probleme dacă conduci o maşină cu un motor diesel. Cel puţin asta spunea taximetristul, el mi-a spus că foarte mulţi colegi taximetrişti de-ai lui au probleme cu turbo-ul, se strică foarte des. De ce se strică? Fiindcă se pare că trebuie să-i dai talpă maşinii din când ân când fiindcă acela este scopul turbo-ului, să te propulseze. El spunea că până acuma ştie câteva Audi şi câteva Skoda care au avut multe de suferit, şi mai ales proprietarii care au trebuit să-şi ducă maşinile la reparat de multe ori. Tu ce părere ai aşa să fie?

Related posts:

  1. O reclama…super tare frate Stiu ca nu e neaparat treaba mea sa ma...
  2. Ce maşină să cumpăr? Când vrei să cumperi o maşină trebuie să ţii...
  3. Politia e prost Politia e prost, dar nu doar la noi. Se...
  4. Un nou McLaren din 2010 Noul McLaren va apărea în 2010, era şi cazul,...
  5. Dacia SUV(baliverne) După cum bine ţi-ai dat seama maşina din poză...

Related posts brought to you by Yet Another Related Posts Plugin.

  1. Pirahna says:

    Asa e. Si mai intra si mult praf ca daca mergi cu 15km/h in medie … probabil face chiar si mucegai.

  2. Adandu says:

    In mare spus, pentru ca nu stiu sa intru in detalii, Diesel-ul a fost facut pentru curse lungi (dc toate camioanele merg pe diesel? nu e numai consumul) Un motor Diesel poate sta pornit non-stop mult mai mult decat un motor benzina si astfel e mai rezistent pe durate lungi de functionare fara oprire. In orase este recomandata benzina, dar totusi daca faci naveta gen Buc-Ploiesti e mai bun diesel-ul. In concluzie pt mai multe opriri-porniri ale motorului e mai fiabila benzina, pentru perioade indelungate de rulare constanta a motorului dieselur are suprematie ;)

  3. 000 says:

    ce se intampla cu un motor turbo pe benzina?..fie un audi s4 daca tot ii preferat.

  4. 000 says:

    intr-un tarziu ma mai gandesc ca nu or fi chiar asa mare greseala motoare mici pe benzina de pe polo lupo fabia..clio care nu is neaparat masini de cursa lunga.
    motoarele diesel is cunoscute pentru durabilitatea si longevitatea lor. asa ca daca se intampla sa ia foc masini noi de sute de mii de euro..nu ii mare lucru ca se strica turbinele. mai conteaza si modul de exploatare a masinii sau pur si simplu de masina…orice masina are momentu ei in care “se strica”.asa ca avantajele sau dezavantajele intre diesel si benzina aproape ca devin insesizabile pentru cei mai multi…dar ramane in continuare un subiect “fierbinte” cand ii vorba de masinile omului de rand.

  5. andrei says:

    Si eu cred ca dieselul este mai mult de cursa lunga. In oras e preferabila o masina mai mica cu un motor pe benzina. E bine pe benzina fiindca trage mai bine si te poti strecura mai repede printre masini. Turbo pe benzina cred ca e cam acelasi lucru, fiindca un turbo are mare nevoie sa fie pornit sa muste din asfalt sa-i dai talpa, sa te plimbi cu el serios, nu sa-l tii in a 2 sau a 3-a maxim :). PEntru cineva care-si permite masina de zeci de mii de euro sau de sute de mii de euro nu cred ca este asa mare problema sa se strice cate un turbo, sau daca-si ia masina pe benzina sau diesel. Dupa cum a spus si 000 omul de rand trebuie sa se gandeasca bine la ce alegere face. Eu in principiu tind spre benzina fiindca e mai usor de intretinut si are nevoie de revizii la km mai multi decat un diesel.

  6. 000 says:

    stii cum trage un 1.4 TDI 75 de cai motor in 3 pistoane..ii adevarat ca face pe tractorasu..da trage.si eu am fost mirat ;bine poate si ce am vazut acuma in reclama i30 sau ceed nu mai stiu cu 1.4 109 cai benzina…ii ceva. da ii mai usor de intretinut pe benzina asa stiu si eu…si logic merita.acuma daca as avea bani sami cumpar masina , nu prea multi…nu stiu d c m-as si gandi la diesel:P poate ca ii asa “la moda”.

  7. manoland says:

    Cand am luat masina companiei de la reprezentanta, un Volvo V50 turbo diesel nou nout, dealerul mi-a spus ca macar din cand in cand sa merg la viteze mai mari. Nu stia saracul ca urma sa fac 4000-5000 de km lunar, majoritatea extra-urban si ca aveam sa desfund turbina ori de cate ori aveam ocazia.

  8. andrei says:

    ar fi fain daca toti ar avea ocazia asta, dar din pacate multi cumpara disel fiibdca fac plimbari doar prin oras, si orasul dauneaza grav sanatasii turbinei

Leave a Reply

  • Visitors Online



  • Warning: stristr() [function.stristr]: Empty delimiter in /home/celmaita/public_html/wp-content/plugins/wassup/wassup.php on line 2093