Ce maşină pot cumpăra cu 7000 de euro

Posted by andrei On February - 29 - 2008

car-insurance.jpg

În ziua de azi e destul de greu să cumperi o maşină bună, fiindcă e scumpă, fie că o cumperi din ţară fie că o aduci din Germania. Eu aş vrea să discutăm puţin despre ce maşină am putea cumpără, fie de aici fie de dincolo cu 7000 de euro, fără taxa de înmatriculare.

Ce anume înţelegem noi printr-o maşină bună şi ieftină? Eu văd o maşină de banii ăştia: Un Golf 4, Opel Astra, Ford Focus. Maşina poate fi diesel sau benzinar, indiferent. Tu ce maşină ţi-ai lua dacă ai avea 7000 de euro?

Popularity: 11% [?]

Related posts:

  1. Ceva ce putem conduce şi noi… Era nevoie de o decapotabilă şi noul model Focus de...

65 Responses to “Ce maşină pot cumpăra cu 7000 de euro”

  1. b says:

    Pejo 307 ..;))

  2. b says:

    pentru lopo..nu iti ajung banii:)):D

  3. G says:

    atunci VW beetle ……daca nu mi-ar mai da banca credit….

  4. andrei says:

    Lupo ajung banii, dar chiar ai baga atatia bani intr-un lupo?
    Nu-i mai bun un Golf 4 sau un Focus?

  5. Melek says:

    Hello! Misto blog :) e prima mea postare aici.
    Sunt categoric pentru GOLF 4 – mai ales ca am si eu una – Golf 4 TDI 1.9. Este o masina extraordinara, are 120.000km reali (primA proprietarA – am subliniat special, bine stiut fiind parerea unora despre femeile la volan si despre cum au ele grija de masini ;) ) si NU am avut absolut nici o problema cu ea – in afara de “consumabile”: filtre, ulei. A, si bateria o data (da` si asta e consumabila, nu?). Mentionez ca recent am achizitionat si un Golf 5, tot la mana 1, dar… eu tot cu Golful meu 4 prefer sa merg (Golfu` 5 il foloseste doar sotul meu in prezent). Desi 5`ul este mai.. luxos la interior, Golf`ul 4 ramane mult mai robust si – parerea mea – se comporta mult mai bine pe drumurile de la noi. Sunt curioasa cum va arata Golf`ul 5 la 100.000 km.
    Am condus odata un Opel Astra Clasic hatchback 1.7 tdi- interesanta masina, dar nu mi s`a parut a fi la fel de “legata” si de stabila ca si Golf`ul 4.
    Sper c`am fost de ajutor (cat de cat). Peace out!

  6. andrei says:

    Ma bucur sa aud si de la o femeie o parere mai hai pe la noi daca-ti place, parerea unei femei este foarte importanta. Si eu spun ca Golful este o masina mai inchegata decat un Opel, chiar este o masina in care sa bagi banii. Alte pareri?

  7. papusharu says:

    Radetzi voi radetzi dar asta nu-i rasu vosstru… e ok golf 4 la banii ashtia, dar cam toata lumea are…
    Dupa cum shti io am un amarat de Focus din 2000 dar merge ok, n-am probleme cu el, si in mod normal trebe sa iti ajunga 7000 de euro daca o aduci de unde trebe.

    A scris cineva de Fiat Stilo, e chiar dragutza masina si merge foarte mishto, insa cam sclabutza la fiabilitate.

    Eu acuma mi-ash lua o mini clubman, sau mini cooper classic s, da mai cochetez cu ideea de audi tt (aici cred ca trec de bugetul tau)

    Dar nah, decat golf, cum are toata lumea… :)
    Un V40 sau S40, un A4 din 2004, putzin lovit, eh, decat nimic, 7000 de euro is bani putzini, nu prea iei mare lucru de ei. Mai pune si tu inca 3000 catre ei, sa fie rotund… :) )

  8. andrei says:

    Papusharule ai atins un subiect delicat cu fiabilitatea, ai foarte mare dreptate. Cat despre Ford Focus si mie imi place masina in sine si nu se prea plange lumea de ea.
    Ideea postului era sa vedem ce masina putem lua de 7000 de euro fiindca de 10.000 ii usor sa-ti iei o masina, dar putini au un buget pt o masina de 10.000, dar si de 7000 iei ceva frumos pe benzina.

    De exemplu ce parere aveti despre Skoda Fabia, modelul anterior?

  9. silviu says:

    Fiat polski:))

  10. andrei says:

    Eventual Fiat Polski tuningat :D

  11. ruben says:

    jaguar xk din 96

    numa cu taxa ar fi mai greu

  12. andrei says:

    se incadreaza in 7000? daca da e k…numa un jaguar costa grozav de mult ca sa o intretii

  13. silviu says:

    Scuzele mele daca va ofensez,da` asa vorbiti de niste masini de serie,facute pentru clasa normala,pentru un uz cotidian fara mari satisfactii la talpa dreapta(aviz amatorilor de 1.9 TDI),de parca ar fi visul vostru suprem.
    Una cu golf,alta cu astra…un passat. daca ai fi stiut ca golfu` tau 1.9 tdi,cu un consum de 5,329 l /100 km,o fost folosit de ceva agent comercial la o firma de bomboane nemtesti si ca are peste 1 000 000 km,ce ai zice? ca nu`i posibil..mai mereti fratilor prin serviceuri,sa va cascati niste ochi.
    P.S.-BOALA anti TDI mi-o venit cand am vazut un passat facut din 3 bucati(in restaurare,mai apoi vandut).
    Spor la meditat.

    • Mircea says:

      In legatura cu Passatul facut din 3 bucati, te referi cumva la un B5 (model 1999-2000) negru cu interior bej ???

    • HHH says:

      Hai ca asta e tare:)) Ce treaba are faptu ca cineva a mazluit o masina ca sa fie vanduta cu tipul motorului? Ai impresia,gâgă,ca daca era benzina nu avea aceeasi soarta? Sunteti multi care stiti de toate,da’ pusi in fata problemei sunteti la fel de informati ca un sugar. Boala prietene,se vindeca cu anumite lucruri,in cazul tau o informare mai buna.

  14. andrei says:

    Foarte bine ai punctat prietene, dar diselurile au o viata mai lunga decat un benzinar. Eu sunt fan benzina sincer, dar consumul la un diesel nu poate fi contestat. Adevarul este ca multe masini sunt supraapreciate doar datorita faptului ca sunt VW, dar lumea nu se prea plange…sau sa nu am eu urechile ciulite sa-i aud?

  15. silviu says:

    Depinde sub ce forma admiti ca dieselurile au viata mai lunga!?
    La un motor mic pe o masina supradimensionata,cu turbo,pe motorina,etc…nu prea as crede.
    In orice caz,pe o masina de clasa medie,cu o motorizare>2 000 cmc,benzina,fie turbo,fie aspirat,as da mai repede banii.
    Motivele sunt suficiente,si ti-as aglomera pagina cu ele,si pentru multi ar fi irelevante:))

  16. andrei says:

    Spune 10 motive si te cred prietene. Acuma serios, spune si chestii tehnice sau ce anume stii fiindca poate fi foarte relevante pentru multi. Eu unul sunt tare curios sa vad de ce spui asta.

  17. silviu says:

    Ti le-as enumera,da fata in fata ma pricep cel mai bine.:)).hai ca incerc.
    Uite niste chestii bine de stiut.
    -Motorina este un rebut al benzinei.
    -turatiile ce se pot obtine dintr-un motor benzinar fara a aparea postaprinderi(aprinderi secundare,nedorite,cunoscute ca rateuri)sunt cu min. 1500-2500rpm>fata de diesel.
    -piese dure,materiale grele la confectionarea motorului diesel,datorita temperaturii si compresiei vizibil mai mari decat intr-un benzinar.(Fapt pus in corelatie cu o turbina cu o geometrie variabila,iti da o falsa impresie de cuplu excelent in turatii joase la motorul diesel)
    -plus ca maj. pieselor masinilor de care vorbiti cad des,iar configuratia motorului spre exemplu nu e deloc compatibila cu romanul.(stiu un tuareg care nu o vazut o pompa de motorina de cand ii in tara,numa butoiul si palnia proprietarului inconstient.)
    Gandeste-te la injectoarele alea controlate electronic si cu N orificii de pulverizare cat au de suferit,si ar mai fi o droaie ,pe langa reviziile necesare,ex. curele,filtre,consumabile extrem de scumpe,si dese)
    Uite un exemplu banal.
    Personal,am distributie pe lantz,si cred ca ii o alegere ideala,deoarece nu necesita o inlocuire decat la 500 000 km minim,fata de 80 000,90 000 la un golf,ori focus,la care cureaua isi cere drepturile.Ar mai fi destule de zis…
    hai ca is obosit si vb. prostii deja:))

  18. andrei says:

    Mah asta cu motorina ca rebut o stii de la mine pe cand vb noi de masini :P . Problema ii ca majoritatea masinilor au pe curea transmisia, Toyota vad ce si-a mai venit in fire si a facut Avensis-ul de exemplu pe lant. Eu sunt fain benzinar, e mai ieftina decat dieselul, e mai sprintena, dar nu are un cuplu constant din cate am vazut decat la cele cu cai multi. Consumul se cam simte cand ii dai pedala. Ce-i drept un diesel care nu are minim 125 de cp e cam puturos, mai ales la pornirile de pe loc…dar stiu ca ele trag bine la drumuri lungi. Faza cu piesele mai scumpe pt diesel esti sigur ca e asa? Ca sunt mai scumpe decat la benzinare si ca merita intretinere mai deasa?

  19. gogu says:

    cred ca un golf 4 pe benezina la 7000 de E ai putea lua si unu destul de bun…de prin 2002-`03 si cu 150 d mii de km maxim ….

  20. 150 de mii de km mi se par cam multi la o masina pe benina, nu ar fi mai k un Opel Astra sau un Ford Focus?

  21. Geo says:

    mashini pe lant gasti destule.. opel, ford , bmw ;) ) . eu unu mi-as lua un BMW 318 daca as vrea benzinar si nu as fi f stresat de consumul mashinii… daca as vrea cosnum mic probabil una din astea doua: golf 1.9TDi una din motorizarile de peste 100 de cai sau un focus TDCI modelul pe lant :D

  22. andrei says:

    nu gasesti Golf 4 1.9 TDI in 7000 de euro, cel putin nu unul bun, la banii astia e cam de mers pe benzina, fiindca si taxele conteaza, e bine sa ai masina euro 4

  23. ALEX says:

    Am eu un golf de vanzare 1.9 tdi 91 cai ac abs esp geamuri elctrice oglinzi helomate mai multe 0746844586

  24. andrei says:

    @Alex, sa inteleg ca e golf 4? :)

  25. Ciekawa strona, trafilem tu przypadkowo, ale od dzis bede wpadal czesciej, pozdro

  26. andrei f says:

    bmwwwwwwww, exista in lumea aceasta 2 tipuri de masini .. si anume : BMW SI restul :) )

    • andrei says:

      si cu intretinerea ce faci? :D

    • Sabotor says:

      =)) si parca vad ca vine din partea unuia care nu are BMW, sau daca are, e cumparat de parinti….

      Am un prieten, fan BMW, si-a cumparat BMW iar acum vrea sa-l schimbe. Nu din cauza ca ar fi nemultumit, ci din cauza ca intretinerea pur si simplu costa mult mai mult decat la alte masini.

      Dar in Romania cred ca se merge pe sistemul “imi cumpar masina, da’ masina aia nu mai vede service autorizat vreodata”…

      • andrei says:

        mai stiu si eu cazuri, care sau din cauza intretinerii sau din cauza consumului. BMW-ul nu e o masina pt oricine, nici alea vechi si cu siguranta nici astea noi…

  27. andrei f says:

    si despre seria 1 ce spuneti? 118 d sau 120 d,cu unul second la cat se ajunge?, bine inteles adus de dincolo ..:D

  28. so says:

    cine a zis ca sunt 2 tipuri de masini ,adica bmw si restul ….a avut dreptate!
    ce opel sau fiat ori ford ,acestea au evoluat la linia aerodinamica si ..atat ,fiabilitate 0.
    parerea mea !
    m-am ocupat cu vanzari masini si aici si in strainatate si am condus destule marci ,dar cum te simti intr-un bmw ,mertzan ori volvo nu vei uita niciodata.
    restul sunt ptr. reclame ,sufletul comertului.
    eu detin acuma in bmw 318 benzinar din 94 dar nu l-as schimba cu nici o alta marca ,fiat,opel ,ford ,nici macar noi fiind!
    sper sa nu fi ofensat prea tare pe altii fani ai marcilor mai sus mentionate.
    pace!

  29. 525d 2001 163cai = 7100 Euro

  30. andrei f says:

    alooo paietiii, 320d sau 318 d din 2004 euro 4 amndoua?, am auzit despre 318 d cel cu 116 cai ca ar fi slabutz si se duce repede motorul in comparatie cu un 320 d , stiti ceva despre? intretinerea e mai scumpa la bmw decat la audi ?

  31. alexn88 says:

    baeti luativa golf 4 ,am si eu unu si credetima merge masinuta asta de numa mnuma

  32. GGG says:

    cine a zis ca is doua tipuri de masini bmw si restu….yo zic ca nu e chiar asa….as zice ca e mercedes si restu

  33. xb says:

    SO tu cred ca esti frustrat cu tot cu bmw-ul tau din 94 :) ) ! hai sat-ti zic ceva … un bmw adevarat incepe de la 2500cm2 in sus si e doar pe benzina !

  34. REDRUM says:

    ..inteleg ca parerile sunt impartite… e si normal sa fie asa…unii cauta un motor sportiv altii au alte doleante….dupa parerea mea nu cred ca exista tipul de masina “pana in 7000″…. in opinia mea asa spune ca sunt mai multe categorii”pana in 7000″…si cum sunt fan diesel v-as propune….sport – bmw 525d; desing – citroen c4 coupe; fiabil – toyota corolla; fitze – peugeot 307 cc; popular – golf 4; tunning – seat leon; sigurantza – hyundai i30, spatiu – ford focus; conserva – renault clio…si in cele din urma-ceacare le cuprinde pe toate “DACIA LOGAN” :) )))))))…salute!

  35. George says:

    Imi dau s ieu cu parerea desi poate veti crede ca sunt fan marca respsectiva sau ca ca vreau sa pormovez in vreun fel sau altul acea marca.Cauta sa gasesti un RENAULT MEGANE care sa fie diesel cel putin 105 cai 6 trepte an fab 2006 minim, obligatoriu sa aiba climatronic nu aer si restul optiunilor le alegi singur si vei avea supriza dupa ce il vei incerca sa vezi ce fel de masina este.Stiu cei ce vor citi acest post ma vor bombarda cu reply=uri care mai decare mai acide dar eu iti spun caromanul nu stie ce inseamna marca RENAULT, tu fa un test si te vei convinge.Avantaje ; consum redus, confort mediu, fiabilitate, tinuta de drum buna rstu le descoperi singur.Dezavantaje pret un pic cam ridicat la piese si mult plasitc interior.Mutumesc

  36. Miha Orto says:

    Cea mai buna investitie ar fi un Opel Astra II . Au nceput sa apara pe la 6000-6500 euro.

  37. nela says:

    eu vreau sa cumpar golf 5 imi place masina si e buna.dar stau in dubii sa o cumpar din romania sau sa merg in germania ce ziceti?

  38. pai.. says:

    deja in vremurile astea de criza da o masina pana in 25 30 de mii se merita sa cauti in tara..gasesti si la noi masini bine intretinute si la preturi ok..deja sa mergi pana in germania si sa gasesti aceeasi masina te ajunge mai multi bani..si nu prea se merita !

  39. raymond says:

    cea mai tare masina pe la 7000 EURO este BMW 320. An fabricatie 2003-2004 gasesti cu siguranta in banii astia poate chiar si in tara, mai ales la cum au scazut preturile de cand cu criza asta. În plus la servs o duc numai pentru schimb de ulei, si verificare, daca ti-e dor de mecanic, ca alte motive nu prea ai, iar cam la fiecare 50000km are nevoie de o curatare a injectoarelor dar se datoreaza circulatiei in oras la turatii mici asa cum suntem noi obligati pe drumurile din Romania. In rest toata masina e perfecta.

  40. ANDREEA says:

    vreau sa imi cumpar un peugeot 307 cc 2000cmc,140cp cine poate sa-mi spuna cate ceva despre aceasta masina ce consum are ,daca apar probleme la sistemul de decapotare orice legat de acest model va multumesc

  41. ANDREEA says:

    peugeot 307 cc sau audi A4 2003?????????? care e ce-a mai buna alegere

  42. Const says:

    Mai copii de lada ce ziceti? :) ) Mi-as lua o Lada C…am o Lada 112 :) )

    E chiar buna dar nu se mai fabrica. Amintesc un incident cu un golf 4 si din pacate golful a ramas cu bara pe jos, lada cu zgarieturi (a mea).

  43. Mac says:

    Un Golf 4 Special din Germania, 1.9 TDI,130 CP, an 2002,full electric,60k km (reali,verificat in Germania), 7500 E, luat in septembrie 2008. Va vine sa credeti? Cred ca nu dar e adevarat.

  44. DARFCAR says:

    FORD FOCUS 1,6 TDCI 109CP,AN 2007/OPEL CORSA D 1,3 CDTI 75 cp,an 2007/2008,CITROEN C4 1,6 HDI 109 CP,AN 2007,PEUGEOT 307 1,6 HDI/2,0 HDI 109/136 CP.AN 2007.BERLINE,HATCHBACK IN FUNCTIE DE MARCA SI MODEL SAU BREACK.AR MAI FI O GRAMADA DE VARIANTE,ASTA DEPINDE SI DE GUSTURILE FIECARUIA.

  45. Axel says:

    Daca as avea 7mii de euro mi-as lua un mini cooper classic din anul 1997-2000 e cea mai tare achizitie si dupa parerea mea pestevro 5-10 ani i se dubleaza pretul.

  46. HHH says:

    Ma bucur sincer,ca un copil de craciun,ca nu a sarit nimeni in sus cu Loganu’ :) ) ca e masina noua si alte aberatii de genu. cu 7000 euro,lista de masini eficiente (urmata de cea cu masini lipsite cu desavarsire de eficienta ): Golf 4,Golf 5,Audi A4 (96-2004),Audi A6(97-2004) Passat (preferabil dupa 2000) sau o Skoda,oricare ai vrea ca in general sunt bunicele :) ). Masini care sub nici o forma nu trebuie cumparate: Peugeot,Renault,Fiat,Citroen. [ma refer strict la masini second-hand,si cele care merita si cele care nu merita cumparate]

    • andrei says:

      esti de-al meu, hater de frantuzesti :) ). Lasand gluma la o parte, bune exemple ai dat, dar din cate stiu A6-le nu e chiar atat de reusit cum e A4-ul din aceasi generatie, in rest bune masini ai dat exemplu

Leave a Reply