Ce masina sa cumpar de 2500 de euro? Alfa Romeo GTV 2.0 twinspark

Am observat ca si pe la noi se poarta coupe-urile, din ce in ce mai multe coupe-uri prin Romania. Am observat de asemenea ca oamenii incep sa aduca si Alfa Romeo in tara, asa ca m-am gandit sa combin cele 2 si sa caut un coupe Alfa Romeo, rezultatul este acest GTV de 150 cp. Masina este din 1996, este euro 2 si este pe benzina, pretul este unul bun, putin sub 2500, dar daca esti negociator bun sau daca mergi in Belgia o gasesti si mai ieftina.

Pentru cei care doresc o a 2-a masina, dar doresc una mai sportiva si sa fie si coupe, dar nu au foarte multi bani de investit, eu cred ca masina aceasta este o alegere buna. Are cam tot ce ai nevoie: ABS, clima, geamuri electrice, inchidere centralizata si piele. Masinile de genul acesta se gasesc si sub 100.000 de km destul de usor. O problema ar fi consumul de peste 10 l in oras, dar se mai potoleste, cel extra-urban fiind de 8 litri. Oricum la cei 150 cp simti ca esti intr-o masina sportiva, o masina ideala pentru plimbari doar de dragul de a conduce.

Nu ma credeti? Uitati-va aici

Related posts:

  1. Ce masina sa cumpar de 8000 de euro? Alfa Romeo 156 JTD Devine din ce in ce mai greu sa gasesc...
  2. Ce masina sa cumpar de 8000 de euro? Alfa Romeo 147, 1.9 JTD Am revenit la ideea de masini second hand si...
  3. Singura masina urata de la Alfa Romeo: Alfa Romeo Bertone Multi spun ca e futurista, multi spun ca e...
  4. Salonul Auto de la Geneva: noul Alfa Romeo 159 Alfa Romeo este unul dintre puţinii producători de maşini,...
  5. SUV Alfa Romeo Asa va arat noul SUV de la Alfa Romeo....

  1. Carcotasu says:

    cred ca si asta are 300 000 km, lejer! Io zic sa scrii la toate ca au 300 000 ca sa nu mai apara discutii :)

  2. andrei says:

    asta de fapt zice ca are carte de la Alfa Romeo cu toate schburile de ulei si toate reparatiile la zi, dar noah teoretic si alea pot fi modificate, dara dac e sa ne luam asa nu ne mai cumparam masina in veci.

  3. GeorgeJipa says:

    Carcotasul .. nu degeaba are nickname-ul asta… Mie personal nu-mi place designul Alfa Romeo.. in general :)

  4. Carcotasu says:

    @ George - o iau ca un compliment :) Si eu sunt de acord ca designul la acest GTV este nereusit dar in schimb imi place la nebunie designul la modelul 159… :)

  5. ruben says:

    mie imi place alfa, are ceva special.
    cred ca m-ai rentabil ar fi un Alfa Romeo 156 2.4 jtd. iar pretu ar fi undeva intre 5-7 mii

  6. andrei says:

    pai eu acuma spuneam pt cei care doresc un coupe. Sunt tari unde masina asta o iei si cu 1500 de euro. Oricum dupa cum spuneau cei de la Top Gear:” daca industria auto ar fi un om, Alfa Romeo ar fi cu siguranta inima”

  7. manu says:

    Toate pot fi modificate, dar cu puţin ajutor ştim noi de unde, se rezolvă.

    Am stat câteva zile prin Germania la cineva care avea un garaj auto (de unde am luat şi eu maşina într-un final) şi m-a dus pe la parcuri, dealeri, firme de leasing, de asigurări, şamd. Fiind 3 ţări diferite (Olanda, Belgia, Germania) am fost surprins să văd că treburile nu sunt chiar la fel, fiecare având mişmaşurile lor specifice.

    Mi-a cam explicat cum se fac lucrurile, practic toată treaba e foarte bine pusă la punct. Se cumpără maşina, se recondiţionează, se schimbă km, şi se pun pe site-uri în anumite moduri specifice, iar dacă eşti atent poţi să-i depistezi relativ uşor.

    Am văzut şi e tare interesantă toată treaba cu maşinile, totul se rezumă la clasicul P.C.R. şi la ei. Sunteţi naivi să credeţi că totul e roz, şi că legea e sfântă la ei.

    Dacă-l cunoşti pe om, şi are-ncredere-n tine, îţi zice cum stă treaba, dar în rest, business is business şi se jupoaie unu pe altu pentru 100 de euro la o maşină la licitaţii, şi ar face orice să vândă maşina cât mai scump. Literalmente orice.

    Am dat de un tip de exemplu care avea preţuri foarte bune la maşini, dar nu te lăsa să le scoţi din garaj. Nu cumva să o mişti că sare pe tine. Carte service canci, când l-am luat puţin la-ntrebări, era gata să mă dea afară din garaj. Şi erau maşini dubios de curate pe dinăuntru, toate având maxim 130.000 km. Şi maxim 4 ani, iar preţurile de la 8000 de euro în jos (atâta era un Passat din 2004, 1.9 TDI, cu magicul kilometraj de 90 de mii).

    Lucrurile nu sunt aşa simple cum am crezut iniţial, mergi, cauţi, testezi, verifici, şi pleci acasă. Deloc. De la un anunţ pe net până la a o parca la tine-n curte pe numele tău e cale lungă.

  8. andrei says:

    Cu ultimul paragraf sunt de acord, am fost si eu prin Germania, masinile care erau prezentate ca fiind “Top” erau zgariate, km mai multi decat cei precizati si tot asa. Nu degeaba am stat aproape 1 saptamana pe acolo. De obicei turcii sau polonezii fac faze dinastea. Autohaus-urile germane cam au masini in stare buna si cu km reali

Leave a Reply

  • Visitors Online

  • Vanzari Auto Romania banner