Saab foloseşte cadavre pentru crash-test, asta am citit şi eu acuma şi nu-mi vine să cred că în anul 2008 se mai recurge la aşa ceva. De fapt în spatele afacerii este Gm, şeful cel mare care a făcut rost de nişte cadavre a căror foşti posesori au fost de acord ca să fie folosite în scopul ştiinţei.
Eu nu unul nu văd rostul acestei practici, un cadavru nu reacţionează cum reacţionează o persoană vie, e ceva foarte neînregulă cu această practică, o fi ajuns Bivolaru pe la GM? Cel mai ciudat este că Gm deţine unele din cele mai performante “păpuşi” de teste, care costa peste 1 milion de $. Practici de genul acesta nu s-au mai folosit decât în anii ‘30, dar atunci aveau o scuză, nu exista tehnologie.
Cei de la Gm şi de la Saab nu declară nimic, doar nu vor declara că e adevărat nu? Oricum tăcerea spune totul…
P.S. Trebuie să fi fost foarte pasionaţi cei care au murit ştiind că vor fi culeşi din maşină cu lopăţica.
Leave a Reply